moderatör arkadaşların panele girme yetkisi yoksa eğer, forum izinleri ayarlarından sil yetkisini forum yöneticisi olarak belirtebilirsin..
yok bu dediğim gibi değilse çünkü önemli olan yetkiler, renk moduyla moderatör..vs herçeşit oluyo ama asıl izinler kısmında fazla kısım yok.. eğer moderatör arkadaşların panele girme yetkisi varsa aşşağıda yazdığım şeyi uygulayabilirsin;
anladığım kadarıyla vista bb kullanıyorsun.. viewtopic.tpl den sil butonunun resmini kaldır böylece sen dahil kimse hiç bi mesajı silemesin.. bi tane çöp kutusu forumu aç silinecekleri taşıyarak orda toplarsınız daha sonra yönetim panelinde forum olarak tüm mesajları silebilirsin ya da silmezsin sen bilirsin

tabi bu arada forum modere etmedeki sil kısmını ve de yine viewtpic.tpl deki başlığı sil butonun kaldırman lazım bu dediğimi düşünürsen..
anlamadığım şey, bu promodcu arkadaşlar zaten temelde olan şeyleri neden editleyip daha az kullanışlı hale getiriolar.. diğer kullanışlı modlar amenna ...