Konu
Moderatör Konu Silemesin..?
08-12-2006, 05:06:25
#4
DEKAN
Alexis yanıtın için teşekkür ederim , fakat bende grup oluşturduğumda ve ona yetki verirken sadece 2 seçenek var , "Bölüm Yetkilisi" , "Bölüm Yetkilisi Değil" şeklinde.. ondan dolayı böyle bir arayıştayım..