Aşağıdaki kısımları pano yöneticisi yapıyordum fakat (resm1) özel yapınca grup izinlerinde açık kapalı seçeneği çıktı(resim 2)




resim 2--
Aşağıdaki seçeneklerde açık-kapalı seçeneği çıkıyor fakat açık olarak ayarladığımda forumda uygulamıyor, bölüm yetkilisidir seçeneğini seçince uyguluyor fakat bu seferde sil seçeneğini kaldıramıyorum aşağıdaki gibi sadece açık seçeneği çıkıyor.. Yani ömür törpüsü bir admin paneli var karşımda.. Sürekli açtığım yardım başlıkları ile bu premodu toparladım, bir de şu sorunu çözecek bir mod kurmam gerekiyor.. Hata var besbelli.. ( Bu arada en önemlisi , açtığım konuda mod.lar taşıyabilsin fakat silemesin diyordum , bu izinler seçeneğinde mesajı taşımak ile ilgili seçenek yok , sadece bölüm yetkilisi kılındığında taşıyabilir ki o zaman da her seçenek açık oluyor zaten )



Alexis vakit ayırdığın için çok sağol,

ne önerirsin?