Sil butonunu silersem mesajlara cevap olarak yazılan ve silinmesi gereken mesajları taşıyamayacağımdan silmem gerekir, onu da dediğin yöntem ile yapamam..
Alexis ,
Gelişmiş mod dediğimde yine birşey değişmiyor.. sadece bölüm yetkilisi ve değil şeklinde iki seçenek var.. Ne demek istediğini anladım aslında öyle çıksa sorun kalmayacak.. gizli bölüm olarak kullandığım ve sadece görmesine izin verdiğim üyelerin görebildiği "özel" ibaresi eklediğim kategorilerde gelişmiş modda her hareket için istenen ayarı yapabiliyorsun , fakat dediğim gibi herkese açık bölümlerde sadece iki seçenek var