DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alexis yanıtın için teşekkür ederim , fakat bende grup oluşturduğumda ve ona yetki verirken sadece 2 seçenek var , "Bölüm Yetkilisi" , "Bölüm Yetkilisi Değil" şeklinde.. ondan dolayı böyle bir arayıştayım..
O sayfadan gelişmiş linkine tıkla, ayrıntılı seçenekler gelecek. Buton vb. kaldırırsan sende silemezsin.