• 16-11-2008, 22:50:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Essalemun Aleykum, Bu konu altında Joomla ile geçmişiniz ve Joomla'nın hayatınıza etkilerini tartışıcağız / anlatacağız.
    Joomla ile Tanışma
    Ad: Mahmut
    Joomla ile tanışalı: 1.5 - 2 sene oluyor.
    Joomla ile ilk tanıştığınızda:
    Aha buldum dedim. Hayallerimin sistemi.
    Joomlayla tanıştıkdan sonra
    Biraz kafayı yedim. Evdekiler Sitelerde zap yaparken. Aha bu site Joomla diye hemen atlıyorum.
    Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
    Joomla Ekibi olduğu kadar geliştirmeye çalışıyor. Ee tabi az biraz eksikler var. Joomla'nın eklenti geliştirici sayısı fazla olduğundan gelecek için kaygı duymuyorum. Yeni teknolojilere dair eklentiler üretilecektir
    Joomla'nın hayatınıza etkileri:
    Joomla'yı öğrendiğim zaman rakiplerime karşı önde başladım
    Web Tasarım işlerinde kolaylık ve pratik olmayı sağlıyorum.
    Joomla ile ilgili bir işim var. (Joomla Danışmanı gibi bişey)
    Joomla derslerine başladım
    Birçok sistemi Joomla ile tasarlayabileceğim için bazı şeyler zor gelmiyor
    Kısacası Joomla Şart arkadaşlar
    Benden bu kadar aşşağıdaki formata göre yazarsanız daha iyi olur ve kendinizde birşeyler eklerseniz.

    ÖRNEK ŞABLON
    Joomla ile Tanışma
    BURAYA YAZI YAZ
    Joomla ile ilk tanıştığınızda:
    BURAYA YAZI YAZ
    Joomlayla tanıştıkdan sonra
    BURAYA YAZI YAZ
    Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
    BURAYA YAZI YAZ
    Joomla'nın hayatınıza etkileri: 
    BURAYA YAZI YAZ
  • 16-11-2008, 22:52:32
    #2
    Kusura bakma formata gore yazamayacagim ama bende joomlayi cok faydali buluyorum.
  • 17-11-2008, 00:08:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    webmahmutun joomla aşkı tavan yaptı bu akşam

    forum kurayım derken fireboard ordan joomla.1 sene oldu. joomla yüzünden kpss hazırlanamadım. olan bi seneme ve maaşlarıma olsu. umarım daha fazlasını kazandırır joomla.

    joomla iyi bi sistem ama tam değil. hala dört dörtlük karşılayamıyor. herşey tamamken bi yerde arıza veriyor. keşke eklentiler sadece belli bi grup tarafından yapılsa diyorum bu yüzden. biri diğerine uymuyor malesef
  • 17-11-2008, 10:43:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Söylediklerinde haklısın.

    Geçen sene Joomla'yla liselerarası Web Site yarışmasına katıldım ve dereceye giremedim. Eminimki Joomla'yı Local'de çalıştıramadılar ki. Daha önce defalarca aramama ve sormama rağmen Joomla'yla katılıyorum bi sorun çıkarmaz değil mi ?. Yok katılabilirsiniz dedi. Hatta yarışmayı düzenleyen okula gittim. Yani insan 1 ay emek verince dereceye bile giremeyince üzülüyor.

    İlk 3'e gelen projeleri söylüyüm size.

    M.Akif Ersoy'un tanıtımı
    Samsun
    vs.vs.

    Bunlar projemidir ki. Herkezin Kitap Girebileceği bir Kitap Tanıtım sitesiyle çıktım yola ama nafile.
  • 17-11-2008, 10:48:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Joomla ile Tanışma
    Ad: Serkan
    Joomla ile tanışalı: 3,5 sene oluyor.
    Joomla ile ilk tanıştığınızda:
    Allah belasını versin ne bu chmod,veritabanı yalnış diyor deyip amele gibi ftpden silmiştim
    Joomlayla tanıştıkdan sonra
    Cpaneldeki zipli halini atıyorum bir attach olay bitiyor kurulum 1 dakika bile sürmüyor.
    Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
    1.0.15 sürümünü kullanıyorum 1.5 sürümünde fazla tema yok olsa bile paralı null ve vvarez kullanmak istemiyorum
    Joomla'nın hayatınıza etkileri:
    Koca Dükkanı joomla ile geçindiriyorum seoyu çaktın mı al sana sıfır tasarım,Son 1 senedir Css editliyorum temanın orasını burasını gıdıklıyorum çok güzel oluyor
  • 17-11-2008, 10:58:35
    #6
    Joomla ile Tanışma
    Adı : Eray 1..5 / 2 senedir hayatımda...

    Joomla ile ilk tanıştığınızda:
    Bu Kadar Dosyayı Ftp ye Nasıl Atacam

    Joomlayla tanıştıkdan sonra
    Bu Siteyi Yapabilir Misin Sorularına Kesintisiz Ve Net Bi Şekilde Cevap Verebiliyorum... EVET

    Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
    Number One Ama Eklentiler ve Temaların ücretli olması beni biraz şaşırtıyor doğrusu....adamlar Joomla! yı Bedava Dağıtıyor Ama Ona Tema Yapanlar ücret talep ediyor emektir talep edilir ama bedava bi iş üzerinden para kazanmaya çalışmak pek anlam verilebilecek gibi değil bence...Birde WeBMaHMuT'a Katılıyorum '' Aha bu site Joomla diye hemen atlıyorum '' Bende WeBMaHMuT

    Joomla'nın hayatınıza etkileri:
    Hayatta Herşeyin Para Olmadığını Düşünmeme Yardımcı Oldu...Bu Yazılımı Yapanlar Bunca Emeği Bedava Dağıtıyor... Demekki Herşey Para Değil !
  • 23-11-2008, 00:46:40
    #7
    Joomla ile Tanışma
    ben sercan, Joomla! ile 2.5 sene oldu.
    Joomla ile ilk tanıştığınızda:
    xoops ile yapıyordum. Daha yetenekli ve görseli daha iyi geldiğinden denemek istedim.
    Joomlayla tanıştıkdan sonra
    Joomla Türkiye kurcusu KeSH ve DelPiero sayesinde öğrendim. En çok zorlandığım şey ise . yazdığım bir yazıyı nasıl ana sayfada yayınlayacaktım. Öğrettiler, gerçekten çok basitmiş...
    Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
    Her zaman gelişen ve güzelleşip kolaylaşan bir yazılım. Yazılımda olan herkeze Teşekkürler.
    Joomla'nın hayatınıza etkileri:
    Benim hayatıma php nin ne kadar gerekli bir dil olduğunu öğretmesi
  • 27-11-2008, 23:32:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Görüşlerinizi belirttiğiniz için Teşekkür ederim.