Joomla ile Tanışma
Ad: Serkan
Joomla ile tanışalı: 3,5 sene oluyor.
Joomla ile ilk tanıştığınızda:
Allah belasını versin ne bu chmod,veritabanı yalnış diyor deyip amele gibi ftpden silmiştim
Joomlayla tanıştıkdan sonra
Cpaneldeki zipli halini atıyorum bir attach olay bitiyor kurulum 1 dakika bile sürmüyor

.
Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
1.0.15 sürümünü kullanıyorum 1.5 sürümünde fazla tema yok olsa bile paralı null ve vvarez kullanmak istemiyorum
Joomla'nın hayatınıza etkileri:
Koca Dükkanı joomla ile geçindiriyorum seoyu çaktın mı al sana sıfır tasarım,Son 1 senedir Css editliyorum temanın orasını burasını gıdıklıyorum çok güzel oluyor