Joomla ile Tanışma
Adı : Eray 1..5 / 2 senedir hayatımda...
Joomla ile ilk tanıştığınızda:
Bu Kadar Dosyayı Ftp ye Nasıl Atacam
Joomlayla tanıştıkdan sonra
Bu Siteyi Yapabilir Misin Sorularına Kesintisiz Ve Net Bi Şekilde Cevap Verebiliyorum... EVET
Joomla'nın geleceği hakkında düşünceleriniz
Number One Ama Eklentiler ve Temaların ücretli olması beni biraz şaşırtıyor doğrusu....adamlar Joomla! yı Bedava Dağıtıyor Ama Ona Tema Yapanlar ücret talep ediyor

emektir talep edilir ama bedava bi iş üzerinden para kazanmaya çalışmak pek anlam verilebilecek gibi değil bence...Birde WeBMaHMuT'a Katılıyorum

'' Aha bu site Joomla diye hemen atlıyorum '' Bende WeBMaHMuT
Joomla'nın hayatınıza etkileri:
Hayatta Herşeyin Para Olmadığını Düşünmeme Yardımcı Oldu...Bu Yazılımı Yapanlar Bunca Emeği Bedava Dağıtıyor...
Demekki Herşey Para Değil !