webmahmutun joomla aşkı tavan yaptı bu akşam

forum kurayım derken fireboard ordan joomla.1 sene oldu. joomla yüzünden kpss hazırlanamadım. olan bi seneme ve maaşlarıma olsu. umarım daha fazlasını kazandırır joomla.

joomla iyi bi sistem ama tam değil. hala dört dörtlük karşılayamıyor. herşey tamamken bi yerde arıza veriyor. keşke eklentiler sadece belli bi grup tarafından yapılsa diyorum bu yüzden. biri diğerine uymuyor malesef