Söylediklerinde haklısın.

Geçen sene Joomla'yla liselerarası Web Site yarışmasına katıldım ve dereceye giremedim. Eminimki Joomla'yı Local'de çalıştıramadılar ki. Daha önce defalarca aramama ve sormama rağmen Joomla'yla katılıyorum bi sorun çıkarmaz değil mi ?. Yok katılabilirsiniz dedi. Hatta yarışmayı düzenleyen okula gittim. Yani insan 1 ay emek verince dereceye bile giremeyince üzülüyor.

İlk 3'e gelen projeleri söylüyüm size.

M.Akif Ersoy'un tanıtımı
Samsun
vs.vs.

Bunlar projemidir ki. Herkezin Kitap Girebileceği bir Kitap Tanıtım sitesiyle çıktım yola ama nafile.