Hocam temayı aldığımızda yurtdışındaki tasarımın sahibi ilerde sorun yapmaz değil mi?
Bende almak isterim ilerde forum açacağım.
Stabilizer MyBB Forum Teması | Responsive
104
●8.889
- 24-04-2020, 04:31:03hocam bu sitede kullanılan sizin hangi temanız çok güzel alayım bunu; https://www.telefonforum.com/GrafikLazim ve biIsoft bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 24-04-2020, 04:34:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.konuda ki tema işte hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2020, 04:35:47bayıldım vallahaGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az pahalı ama
GrafikLazim ve biIsoft bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 24-04-2020, 04:38:04hocam normalde ben bu popüler olan ücretli forum yazılımlarından alacaktım ( vbulletin yada xenforo gibi ) sonra bu temayı gördüm bu tema yüzünden forum işine girdim yıllar sonraMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ben biraz eklentiler falan aldım ekstra, birde kendim bi şeyler yapmaya çalışıyorum orjinalinden dağılmadan son hali daha da güzel olacak eminim
www.telefonforum.com benim site işte görünce site ismini sevindim demek ki iyi bi seçimmiş. - 24-04-2020, 04:44:30şimdi baktım mobil ayr bi efsane çok yakın göz yoruyor ama çok güzel alayım olmazsa bende bu 3. temam olacak mybbdizayndanGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GrafikLazim ve biIsoft bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 24-04-2020, 04:45:28aynen hocam alın bence de mobile ayrıca özen gösterdiler bu temada. Ki biliyorsunuz ki her şey mobil üzerinden dönüyor artık.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2020, 10:16:38Üyeliği durdurulduHiç bir sıkıntı yok hocam, talipseniz şayet gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlar için teşekkür ederim herkese. @ihaveadream; hocam emin olun şuan ücretli olupta hem hız bakımından, hem tasarım bakımından, hemde özellik bakımından en zengin tema stabilizer temasıdır. 3 yıldır bu işin içindeyiz, türlü müşteri geldi gitti, türlü istekler duyduk. Stabilizer teması bu istekler doğrultusunda kodlanmış ve yine gelişimini bu yönde sürdürecek mybb piyasasında tek temadır. Öyle ki tema gece gündüz geçişli ve bir çok yeri yeniden düzenlendiği için, temaya tam uyumlu eklentiler dahi yapılmaktadır. Kısaca fiyatının hakkını hatta daha fazlasını veren ender temalardan biridir, bunu temayı satın almış müşterilerin kendilerinden de dinleyebilirsiniz. İlginiz alakanız için teşekkürler, çok sevgiler.GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az pahalı ama 