husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam temayı aldığımızda yurtdışındaki tasarımın sahibi ilerde sorun yapmaz değil mi?
Bende almak isterim ilerde forum açacağım.
Hiç bir sıkıntı yok hocam, talipseniz şayet gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu sitede kullanılan sizin hangi temanız çok güzel alayım bunu; https://www.telefonforum.com/
GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuda ki tema işte hocam.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayıldım vallaha az pahalı ama
GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam normalde ben bu popüler olan ücretli forum yazılımlarından alacaktım ( vbulletin yada xenforo gibi ) sonra bu temayı gördüm bu tema yüzünden forum işine girdim yıllar sonra
ben biraz eklentiler falan aldım ekstra, birde kendim bi şeyler yapmaya çalışıyorum orjinalinden dağılmadan son hali daha da güzel olacak eminim
www.telefonforum.com benim site işte görünce site ismini sevindim demek ki iyi bi seçimmiş.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi baktım mobil ayr bi efsane çok yakın göz yoruyor ama çok güzel alayım olmazsa bende bu 3. temam olacak mybbdizayndan
GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam alın bence de mobile ayrıca özen gösterdiler bu temada. Ki biliyorsunuz ki her şey mobil üzerinden dönüyor artık.
Yorumlar için teşekkür ederim herkese. @ihaveadream; hocam emin olun şuan ücretli olupta hem hız bakımından, hem tasarım bakımından, hemde özellik bakımından en zengin tema stabilizer temasıdır. 3 yıldır bu işin içindeyiz, türlü müşteri geldi gitti, türlü istekler duyduk. Stabilizer teması bu istekler doğrultusunda kodlanmış ve yine gelişimini bu yönde sürdürecek mybb piyasasında tek temadır. Öyle ki tema gece gündüz geçişli ve bir çok yeri yeniden düzenlendiği için, temaya tam uyumlu eklentiler dahi yapılmaktadır. Kısaca fiyatının hakkını hatta daha fazlasını veren ender temalardan biridir, bunu temayı satın almış müşterilerin kendilerinden de dinleyebilirsiniz. İlginiz alakanız için teşekkürler, çok sevgiler.