Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayıldım vallaha az pahalı ama
hocam normalde ben bu popüler olan ücretli forum yazılımlarından alacaktım ( vbulletin yada xenforo gibi ) sonra bu temayı gördüm bu tema yüzünden forum işine girdim yıllar sonra

ben biraz eklentiler falan aldım ekstra, birde kendim bi şeyler yapmaya çalışıyorum orjinalinden dağılmadan son hali daha da güzel olacak eminim

www.telefonforum.com benim site işte görünce site ismini sevindim demek ki iyi bi seçimmiş.