bayıldım vallaha

az pahalı ama
hocam normalde ben bu popüler olan ücretli forum yazılımlarından alacaktım ( vbulletin yada xenforo gibi ) sonra bu temayı gördüm bu tema yüzünden forum işine girdim yıllar sonra
ben biraz eklentiler falan aldım ekstra, birde kendim bi şeyler yapmaya çalışıyorum orjinalinden dağılmadan son hali daha da güzel olacak eminim
www.telefonforum.com benim site işte görünce site ismini sevindim demek ki iyi bi seçimmiş.