• 21-06-2020, 20:29:33
    #73
    Merhaba videoda responaive kullanımı anlayamadım örnek bir adres iletebilir misiniz, temmuz ayında çalışacağız gibi duruyor sizinle
  • 21-06-2020, 23:41:03
    #74
    Üyeliği durduruldu
    PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba videoda responaive kullanımı anlayamadım örnek bir adres iletebilir misiniz, temmuz ayında çalışacağız gibi duruyor sizinle
    İnceleyebilmeniz için özelden bir kaç müşteri adresi gönderdim.
  • 24-06-2020, 00:26:39
    #75
    Bilsoft'a Teşekkür ediyorum ve sektörde başarılar diliyorum.

    Stabilizer temasını yeni projemiz için satın aldık. Tema demeye dilim varmıyor çünkü emeğe hakaret olur bence tema değil yeni bir yazılım tasarım olmuş. Ciddi bir emek var tabi bunun yanın bilgi birikim ve yetenekte dahil.
    Görüntü olarak tasarım mükemmel işlevsellik olarak tüm fonksiyonel bileşenler düşünülüp eklenmiş. Yönetici panelinden tüm ayarlamalarınızı basit bir şekilde dilediğiniz gibi yapılabiliniyor. Bunlar ürün hakkındaki görüşlerimiz.

    Ürünün iyi olmasıyla birlikte verilen hizmette taktire şayan. Kurulumdan tutun acemice sorulan sorulara bile yanıt alabiliyor olmanız verilen hizmet konusunda sizi tatmin ediyor ki ödediğiniz ücreti sonuna kadar hak ediyor helal olsun diyorsunuz.
    Şimdiye kadar defalarca ürün ve hizmet satın almışımdır bu sektörde ama ilk defa bu şekilde değerlendirmesini yapma gereği duydum birde milliyetçilik tarafı var bir Türk tarafından böyle kaliteli bir ürünün bir Türk tarafından piyasaya sürülmesi şahsen beni gururlandırdı.

    Sadet: Ücreti hem ürün hem verdikleri hizmet olarak tamamen karşılıyorlar. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.
  • 24-06-2020, 08:04:08
    #76
    Üyeliği durduruldu
    SonkaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilsoft'a Teşekkür ediyorum ve sektörde başarılar diliyorum.

    Stabilizer temasını yeni projemiz için satın aldık. Tema demeye dilim varmıyor çünkü emeğe hakaret olur bence tema değil yeni bir yazılım tasarım olmuş. Ciddi bir emek var tabi bunun yanın bilgi birikim ve yetenekte dahil.
    Görüntü olarak tasarım mükemmel işlevsellik olarak tüm fonksiyonel bileşenler düşünülüp eklenmiş. Yönetici panelinden tüm ayarlamalarınızı basit bir şekilde dilediğiniz gibi yapılabiliniyor. Bunlar ürün hakkındaki görüşlerimiz.

    Ürünün iyi olmasıyla birlikte verilen hizmette taktire şayan. Kurulumdan tutun acemice sorulan sorulara bile yanıt alabiliyor olmanız verilen hizmet konusunda sizi tatmin ediyor ki ödediğiniz ücreti sonuna kadar hak ediyor helal olsun diyorsunuz.
    Şimdiye kadar defalarca ürün ve hizmet satın almışımdır bu sektörde ama ilk defa bu şekilde değerlendirmesini yapma gereği duydum birde milliyetçilik tarafı var bir Türk tarafından böyle kaliteli bir ürünün bir Türk tarafından piyasaya sürülmesi şahsen beni gururlandırdı.

    Sadet: Ücreti hem ürün hem verdikleri hizmet olarak tamamen karşılıyorlar. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.
    Güzel mesajınız için çok teşekkür ederiz hocam, projeniz için ayrıca başarılar diliyorum.
    Tema, müşterilerin istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda gelişimini sürdürmeye devam ediyor. Umarım farklı bir projede tekrar çalışma imkanımız olur, teşekkürler.
  • 24-06-2020, 17:30:58
    #77
    Harika iş çıkarıyorsunuz. Teşekkürler Mybbdizayn, Teşekkürler biIsoft
  • 25-06-2020, 08:23:54
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Ceyhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika iş çıkarıyorsunuz. Teşekkürler Mybbdizayn, Teşekkürler biIsoft
    Güzel mesajınız için çok teşekkür ederiz.
  • 13-08-2020, 22:31:01
    #79
    Responsive tasarımı görmek adına mobil görünüme bakmak istiyorum. Link atar mısınız pm den?
  • 17-08-2020, 16:47:40
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Örnek adres varsa pm rica ediyorum
  • 17-08-2020, 20:10:14
    #81
    Stabilizer temasını bende kullanıyorum onlara teşekkür ederim çok güzel bir tema yapmışlar