2 aydır beklediğim tema sonunda geldi kaçar mı ? hemen aldık MyBBDizayn ekibine bu üstün tema için gösterdikleri özveri ve çalışma için teşekkür ediyorum.
Yakında bomba gibi bir forum geliyor sayelerinde
Tercihinizden dolayı ayrıca teşekkür ederim, projenizde başarılar.
Merhaba, öncelikle arkadaşın üslubu ve sorunsuz hizmeti için çok teşekkür ederim. Yeni çıkan stabilizer mybb temasını satın aldım. İlk defa forum scriptli bir web sitem oldu arkadaşın her konuda desteğine ihtiyaç duyacağımı belirttim ve memnuniyetle kabul etti. Temayı aşırı seviyede beğendim gözü hiç yormuyor ve aşırı pratik, alacak arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.