drgenacafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı işler bilal hocam.ben stabilizer temanızı almıştım. nickim xencool.hayırlı satışlar dilerim.
Satın alım ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler, hayırlı günler dilerim.

GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aydır beklediğim tema sonunda geldi kaçar mı ? hemen aldık MyBBDizayn ekibine bu üstün tema için gösterdikleri özveri ve çalışma için teşekkür ediyorum.

Yakında bomba gibi bir forum geliyor sayelerinde
Tercihinizden dolayı ayrıca teşekkür ederim, projenizde başarılar.