hayırlı işler bilal hocam.ben stabilizer temanızı almıştım. nickim xencool.hayırlı satışlar dilerim.
Satın alım ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler, hayırlı günler dilerim.
2 aydır beklediğim tema sonunda geldi

kaçar mı ? hemen aldık MyBBDizayn ekibine bu üstün tema için gösterdikleri özveri ve çalışma için teşekkür ediyorum.
Yakında bomba gibi bir forum geliyor sayelerinde
Tercihinizden dolayı ayrıca teşekkür ederim, projenizde başarılar.