• 10-03-2008, 18:03:06
    #1


    http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o....installer.exe

    Daha firefox 3.0 çıkmadan 4.0 alfa sürümü yayınlandı kararlı sürümü 2009 ikinci yarısı çıkar sanırım
  • 10-03-2008, 18:04:45
    #2
    IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
  • 10-03-2008, 18:04:47
    #3
    bu ne hız yahu
  • 10-03-2008, 18:14:47
    #4
    Misafir
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
    Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
  • 10-03-2008, 18:19:20
    #5
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
    Ben versiyon olarak kastettim

    Halen 2.0.0.12 kullanıyorken 4.0 ' ın gelmesi sanki bi yere yetişme çabası gibi
  • 10-03-2008, 18:22:07
    #6
    İlginç :S daha neden böle yaptılar ki :s
  • 10-03-2008, 18:22:16
    #7
    Misafir
    1.0 yayına girdiğinde 3.0 alpha idi.

    2.0 ında betaları tasarlanıyordu.

    Bu demek oluyordu.

    Çok kısa süre sonra 3.0 yayına girecek ve 4.0 çalışmalarına başlanacak.

    Şahsen benim için firefox şu haliyle bile yeterli.

    Tek sorunu Aşırı flash olan sayfalarda kasması.

    Ve java sayfalarında kitlenmesi.

    bu 2 sorunu çözerseler tamamdır.
  • 10-03-2008, 18:23:30
    #8
    java olan sayfalarda kasması sıkıntılı oluyor.
  • 10-03-2008, 18:32:56
    #9
    Evet link değişimde sohbet sitelerine girdiğimde kitlenmesi kötü oluyor :S şu 4.0 indiriyom bakalım