Firefox 4.0 alfa 1 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 4.0 alfa 1
25
●
2.013
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 4.0 alfa 1
1
2
3
10-03-2008, 18:03:06
#1
jxc
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o....installer.exe
Daha firefox 3.0 çıkmadan 4.0 alfa sürümü yayınlandı kararlı sürümü 2009 ikinci yarısı çıkar sanırım
10-03-2008, 18:04:45
#2
DJ PİSAGOR
IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
10-03-2008, 18:04:47
#3
Dmrbs
bu ne hız yahu
10-03-2008, 18:14:47
#4
Labidu
Misafir
DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
10-03-2008, 18:19:20
#5
DJ PİSAGOR
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
Ben versiyon olarak kastettim
Halen 2.0.0.12 kullanıyorken 4.0 ' ın gelmesi sanki bi yere yetişme çabası gibi
10-03-2008, 18:22:07
#6
project2007
İlginç :S daha neden böle yaptılar ki :s
10-03-2008, 18:22:16
#7
Labidu
Misafir
1.0 yayına girdiğinde 3.0 alpha idi.
2.0 ında betaları tasarlanıyordu.
Bu demek oluyordu.
Çok kısa süre sonra 3.0 yayına girecek ve 4.0 çalışmalarına başlanacak.
Şahsen benim için firefox şu haliyle bile yeterli.
Tek sorunu Aşırı flash olan sayfalarda kasması.
Ve java sayfalarında kitlenmesi.
bu 2 sorunu çözerseler tamamdır.
10-03-2008, 18:23:30
#8
TrueLove
java olan sayfalarda kasması sıkıntılı oluyor.
10-03-2008, 18:32:56
#9
project2007
Evet link değişimde sohbet sitelerine girdiğimde kitlenmesi kötü oluyor :S şu 4.0 indiriyom bakalım
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler