Burada bir yanlışlık var sanırım benim hatırladığım kadarıyla 3.0 alfa 2.0 sürümünden sonra çıktı
Şuan indirip deneme amaçlı kurdum hız olarak sanki daha iyi ve acid testlerinde şuana kadar aldığım en iyi sonuç bu diyebilirim
Burada bir yanlışlık var sanırım benim hatırladığım kadarıyla 3.0 alfa 2.0 sürümünden sonra çıktı
Şuan indirip deneme amaçlı kurdum hız olarak sanki daha iyi ve acid testlerinde şuana kadar aldığım en iyi sonuç bu diyebilirim
Cümlede bi yanlışlık olmuş 21.0 vardı ama 2.0 haliyle beta idi 3.0 alpha olmuştu hatta bununda tartışmasını yapmıştık forumda
İndirdim ismi Minefield diyordu.3.0daki geçmiş siteleri gösterirken koca yazılar hala duruyor ve imla düzenlemesi yapıyor ing olarak ve r10 mesaj yazamıyorum 10 karekter hatası veriyor o kadar karekter olmasına rağmen bende kararlı sürüme geçtim tekrar
İndirdim ismi Minefield diyordu.3.0daki geçmiş siteleri gösterirken koca yazılar hala duruyor ve imla düzenlemesi yapıyor ing olarak ve r10 mesaj yazamıyorum 10 karekter hatası veriyor o kadar karekter olmasına rağmen bende kararlı sürüme geçtim tekrar
ben de herhangi bir hata yok imla düzenlemesi olayını çok tuttum