• 10-03-2008, 18:34:39
    #10
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.0 yayına girdiğinde 3.0 alpha idi.
    Burada bir yanlışlık var sanırım benim hatırladığım kadarıyla 3.0 alfa 2.0 sürümünden sonra çıktı
    Şuan indirip deneme amaçlı kurdum hız olarak sanki daha iyi ve acid testlerinde şuana kadar aldığım en iyi sonuç bu diyebilirim
  • 10-03-2008, 18:36:12
    #11
    Misafir
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bir yanlışlık var sanırım benim hatırladığım kadarıyla 3.0 alfa 2.0 sürümünden sonra çıktı
    Şuan indirip deneme amaçlı kurdum hız olarak sanki daha iyi ve acid testlerinde şuana kadar aldığım en iyi sonuç bu diyebilirim
    Cümlede bi yanlışlık olmuş 21.0 vardı ama 2.0 haliyle beta idi 3.0 alpha olmuştu hatta bununda tartışmasını yapmıştık forumda
  • 10-03-2008, 18:41:24
    #12
    bir firefox hayranı olarak sevindim. java sorunu ve arada silinme sorunu ...
  • 10-03-2008, 18:45:48
    #13
    İndirdim ismi Minefield diyordu.3.0daki geçmiş siteleri gösterirken koca yazılar hala duruyor ve imla düzenlemesi yapıyor ing olarak ve r10 mesaj yazamıyorum 10 karekter hatası veriyor o kadar karekter olmasına rağmen bende kararlı sürüme geçtim tekrar
  • 10-03-2008, 18:51:46
    #14
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdim ismi Minefield diyordu.3.0daki geçmiş siteleri gösterirken koca yazılar hala duruyor ve imla düzenlemesi yapıyor ing olarak ve r10 mesaj yazamıyorum 10 karekter hatası veriyor o kadar karekter olmasına rağmen bende kararlı sürüme geçtim tekrar
    ben de herhangi bir hata yok imla düzenlemesi olayını çok tuttum
  • 11-03-2008, 10:55:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    3. sürümü yeni çıktı, 4'ü de çıkardılar.
    gayet güzel hızlı davranıyorlar.
  • 11-03-2008, 11:01:33
    #16
    Java sorunu ve arada birden kitlenmesi hariç herşeyi çok güzel firefoxun.Adamlar güzel çalışıyor valla
  • 11-03-2008, 11:32:09
    #17
    şu tilkinin suratı bi kezde bize dönsün bea
    mozilla gerçekten flash ve java sorununu çözdümü kolay lokma olur exp.
  • 11-03-2008, 15:07:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    2.0 5mb
    4.0 6 mb
    ozamn 4.0 2.0 dan daha iyidir benim mantığım bu