1.0 yayına girdiğinde 3.0 alpha idi.

2.0 ında betaları tasarlanıyordu.

Bu demek oluyordu.

Çok kısa süre sonra 3.0 yayına girecek ve 4.0 çalışmalarına başlanacak.

Şahsen benim için firefox şu haliyle bile yeterli.

Tek sorunu Aşırı flash olan sayfalarda kasması.

Ve java sayfalarında kitlenmesi.

bu 2 sorunu çözerseler tamamdır.