DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.