Konu
Firefox 4.0 alfa 1
10-03-2008, 18:14:47
#4
Labidu
Misafir
DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
IE 8 ' e yetişmeye çalışıyorlar herhalde
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.