Konu
Firefox 4.0 alfa 1
10-03-2008, 18:19:20
#5
DJ PİSAGOR
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
Ben versiyon olarak kastettim
Halen 2.0.0.12 kullanıyorken 4.0 ' ın gelmesi sanki bi yere yetişme çabası gibi