****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir koşulda firefox İe ye yetişmeye çalışmaz.Böyle birşeye ihtiyacı yok.
Ben versiyon olarak kastettim

Halen 2.0.0.12 kullanıyorken 4.0 ' ın gelmesi sanki bi yere yetişme çabası gibi