• 17-02-2008, 07:53:52
    #1
    Orjinal Link: Screenshots from the MyBB 1.4 Beta



    Yeni yatay mesaj görünümü (opsiyonel)



    İstatistikler



    Yeni özel mesaj editörü ve kullanıcı paneli



    Yeni office 2007 ye benzeyen pırıl pırıl bir editör. :-)




    Uyarı ayrıntıları




    Arkadaş Listesi


    Çıkması yakındır gayet güzel bence..
  • 17-02-2008, 09:49:44
    #2
    Misafir
    ah bir çıksa. hoş bir sistem olacak.
  • 17-02-2008, 10:41:04
    #3
    valla 2007'nin ilk çeyreğinden beri çıkacağı söyleniyo ama

    bu sefer biçok ss geldi

    umarım yakın bi süre zarfında çıkar
  • 17-02-2008, 11:11:29
    #4
    Beklemekten bıktık , 2011 de çıkar umarım
  • 17-02-2008, 11:45:32
    #5
    SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
    birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
  • 17-02-2008, 13:04:39
    #6
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
    birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
    afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz
  • 17-02-2008, 13:07:14
    #7
    SoniQuake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz
    benim için sorun değilde forumdan uzaklaştırılırrsın istersen bir forum kurallarını oku
  • 17-02-2008, 13:38:48
    #8
    eğer phpde gelişme / iyileşme yoksa customun hiç bir anlamı yok

    mybb neredeyse vbseolu vbulletin kadar kasıyor sistemi
  • 17-02-2008, 13:42:59
    #9
    mybb nin default temalarını hiç beğenmiyordum şimdiye kadar..

    ama bu tema ve ek özellikler fikrimin değişmesinde büyük rol oynadı

    gerçekten güzel bir tema