MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
9
●
700
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
1
2
17-02-2008, 07:53:52
#1
SoniQuake
Orjinal Link:
Screenshots from the MyBB 1.4 Beta
Yeni yatay mesaj görünümü (opsiyonel)
İstatistikler
Yeni özel mesaj editörü ve kullanıcı paneli
Yeni office 2007 ye benzeyen pırıl pırıl bir editör. :-)
Uyarı ayrıntıları
Arkadaş Listesi
Çıkması yakındır gayet güzel bence..
17-02-2008, 09:49:44
#2
salomonis
Misafir
ah bir çıksa. hoş bir sistem olacak.
17-02-2008, 10:41:04
#3
SoniQuake
valla 2007'nin ilk çeyreğinden beri çıkacağı söyleniyo ama
bu sefer biçok ss geldi
umarım yakın bi süre zarfında çıkar
17-02-2008, 11:11:29
#4
reddawn
Beklemekten bıktık , 2011 de çıkar umarım
17-02-2008, 11:45:32
#5
TeXaS
SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
17-02-2008, 13:04:39
#6
SoniQuake
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz
17-02-2008, 13:07:14
#7
TeXaS
SoniQuake adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz
benim için sorun değilde forumdan uzaklaştırılırrsın istersen bir forum kurallarını oku
17-02-2008, 13:38:48
#8
Misafir
eğer phpde gelişme / iyileşme yoksa customun hiç bir anlamı yok
mybb neredeyse vbseolu vbulletin kadar kasıyor sistemi
17-02-2008, 13:42:59
#9
Abraxas
mybb nin default temalarını hiç beğenmiyordum şimdiye kadar..
ama bu tema ve ek özellikler fikrimin değişmesinde büyük rol oynadı
gerçekten güzel bir tema
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler