Konu
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
17-02-2008, 13:04:39
#6
SoniQuake
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz