TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SoniQuake teşekkürler bilgi için ... Çıksanda rahatlasak
birde yazının tamamını kalın(bold) yazmak ban sebebidir..
afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz