Konu
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
17-02-2008, 13:42:59
#9
Abraxas
mybb nin default temalarını hiç beğenmiyordum şimdiye kadar..
ama bu tema ve ek özellikler fikrimin değişmesinde büyük rol oynadı
gerçekten güzel bir tema