Konu
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
17-02-2008, 13:38:48
#8
Misafir
eğer phpde gelişme / iyileşme yoksa customun hiç bir anlamı yok
mybb neredeyse vbseolu vbulletin kadar kasıyor sistemi