Konu
MyBB 1.4 Beta Ekran Görüntüleri
17-02-2008, 13:07:14
#7
TeXaS
SoniQuake adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
afedersin bilmiyodum özür dilerim birdahaki sefere olmaz
benim için sorun değilde forumdan uzaklaştırılırrsın istersen bir forum kurallarını oku