• 03-12-2012, 10:43:11
    #1
    Merhaba ,
    Bizim dükkanda 3 bilgisayar var e bunlar ağdan ana bilgisayara access veritabanına bağlanıyorlar. Ben server almak istiyorum. Yani istediğim her yerden access veritabanına bağlanmak istiyorum. Sql server ile bağlanıldığını duydum ama bizim veritabanı access ve birsürü veri var içinde. Bunu nasıl yapabilirim. Uzaktan access dosyasına erişebilirmiyim ? Ayrıca vps mi almam lazım deciated server mi ?

    Bir sorum daha var. Kendim bilgisayar toplasam server kurabilirmiyim. Zaten bizim ip sabit ?


    [iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
  • 03-12-2012, 10:48:43
    #2
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,
    Bizim dükkanda 3 bilgisayar var e bunlar ağdan ana bilgisayara access veritabanına bağlanıyorlar. Ben server almak istiyorum. Yani istediğim her yerden access veritabanına bağlanmak istiyorum. Sql server ile bağlanıldığını duydum ama bizim veritabanı access ve birsürü veri var içinde. Bunu nasıl yapabilirim. Uzaktan access dosyasına erişebilirmiyim ? Ayrıca vps mi almam lazım deciated server mi ?

    Bir sorum daha var. Kendim bilgisayar toplasam server kurabilirmiyim. Zaten bizim ip sabit ?


    [iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
    İstediğiniz heryerden herzaman bağlanabilmeniz için o bilgisayarın 7/24 çalışıyor olabilmesi gerekmekte.

    Acces veritabanında ne tarz bir çalışma veya program çalışıyor ?
  • 03-12-2012, 11:06:28
    #3
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz heryerden herzaman bağlanabilmeniz için o bilgisayarın 7/24 çalışıyor olabilmesi gerekmekte.

    Acces veritabanında ne tarz bir çalışma veya program çalışıyor ?
    Tamam işte zaten bilgisayar her zaman açık kalacak. Csharp(c#) ile kodlağım otomasyon programı var. Veri çekiyor ekliyor siliyor. ?


    [iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
  • 03-12-2012, 11:07:36
    #4
    VPS e gerek yok bunun için kendi pc ni yapabilirsin ve istediğin yerden erişirsin zor birşey değil.

    Ufak bir güç kaynağı olsun yeterli.

    Ayarlarda yardımcı olabilirim.
  • 03-12-2012, 11:14:17
    #5
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte zaten bilgisayar her zaman açık kalacak. Csharp(c#) ile kodlağım otomasyon programı var. Veri çekiyor ekliyor siliyor. ?


    [iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
    Ozaman kendi bünyenizdede barındırabilirsiniz.
  • 03-12-2012, 11:28:12
    #6
    Zaten denemek amacı ile normal bilgisayarın dosyalarını dışarıya açmaya çalıştım yapamadım.. Ayarlarını nasıl yapabiliriz ?
  • 03-12-2012, 11:32:35
    #7
    Platin üye
    windows için IIS veya basitçe bir apache kurup güvenlik için senin bildiğin bir porttan dosyaları dışarıya yayınlayabilirsin
  • 03-12-2012, 11:36:39
    #8
    Pc den portlarını ayarlayacaksın önce güvenlik duvarı felan varsa onları yani sonra nat ayarları yapıcaksın gibi biraz karışık
  • 03-12-2012, 11:40:47
    #9
    Platin üye
    modemdeki ayarlar kolay önce iç hattan istediğini yap erişimini sağla. port açma kolay modemde.