Merhaba ,
Bizim dükkanda 3 bilgisayar var e bunlar ağdan ana bilgisayara access veritabanına bağlanıyorlar. Ben server almak istiyorum. Yani istediğim her yerden access veritabanına bağlanmak istiyorum. Sql server ile bağlanıldığını duydum ama bizim veritabanı access ve birsürü veri var içinde. Bunu nasıl yapabilirim. Uzaktan access dosyasına erişebilirmiyim ? Ayrıca vps mi almam lazım deciated server mi ?
Bir sorum daha var. Kendim bilgisayar toplasam server kurabilirmiyim. Zaten bizim ip sabit ?
[iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
Vps Hakkında Sorum Var ?
13
●858
- 03-12-2012, 10:48:43İstediğiniz heryerden herzaman bağlanabilmeniz için o bilgisayarın 7/24 çalışıyor olabilmesi gerekmekte.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acces veritabanında ne tarz bir çalışma veya program çalışıyor ? - 03-12-2012, 11:06:28Tamam işte zaten bilgisayar her zaman açık kalacak. Csharp(c#) ile kodlağım otomasyon programı var. Veri çekiyor ekliyor siliyor. ?MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi. - 03-12-2012, 11:14:17Ozaman kendi bünyenizdede barındırabilirsiniz.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2012, 11:32:35windows için IIS veya basitçe bir apache kurup güvenlik için senin bildiğin bir porttan dosyaları dışarıya yayınlayabilirsin
- 03-12-2012, 11:40:47modemdeki ayarlar kolay önce iç hattan istediğini yap erişimini sağla. port açma kolay modemde.
