aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ,
Bizim dükkanda 3 bilgisayar var e bunlar ağdan ana bilgisayara access veritabanına bağlanıyorlar. Ben server almak istiyorum. Yani istediğim her yerden access veritabanına bağlanmak istiyorum. Sql server ile bağlanıldığını duydum ama bizim veritabanı access ve birsürü veri var içinde. Bunu nasıl yapabilirim. Uzaktan access dosyasına erişebilirmiyim ? Ayrıca vps mi almam lazım deciated server mi ?

Bir sorum daha var. Kendim bilgisayar toplasam server kurabilirmiyim. Zaten bizim ip sabit ?


[iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
İstediğiniz heryerden herzaman bağlanabilmeniz için o bilgisayarın 7/24 çalışıyor olabilmesi gerekmekte.

Acces veritabanında ne tarz bir çalışma veya program çalışıyor ?