Vps Hakkında Sorum Var ?
13
●858
- 03-12-2012, 12:55:58Aslında işlemler çok basit heleki sen c# program yazıyorsan apache kurulumu çerez olmalı senin için. takıldığın noktada yaz yardımcı olurum
- 03-12-2012, 13:06:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bence VPN ağ yapısını kullanın..
3 adet bilgisayarı VPN ağ ile bir vds ye bağlayın.
Hem mevcut local network gibi vps içinde bir network oluşturmuş olursunuz.
hem bu vpn çok güvenli olur dışardan saldırılara açık olmaz
hem yarın öbürgün yeni pcler eklemek kolay olur.
hem vdsden alacağınız hızlı internetitende faydalanmış olursunuz...
hem mevcut sisteminizi bozmadan sql sisteminizi vdsye taşıyarak direk çalışmasını sağlayabilirsiniz.
Kolay gelsin - 15-12-2012, 17:31:09access her zaman sorundur hiç tavsiye etmem. yeni sql server 2012 ile local DB isminde accecss mantıgında bi sql geldi. Dosya tabanlı sunucu ile illla çalışacağız accessden vazgeçmem linq to sql den bile vazgeçerim access için diyorsaniz. Web servis yazin. onu IIS de yayinların parametre olarak sorgu alsin. size sonucu XML olarak (aslinda binary olarak da serilize edilebilir class olarak gönderir) kısaca sorguyu gönderir sonucu alır kullanırsınız. klasik web servis yazmak asp.net ile web site yapmaktan hiç varkı yoktur son derece basıttır. hem uygulamayı katmanlara ayırmıs olusrusnuz.
