aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam işte zaten bilgisayar her zaman açık kalacak. Csharp(c#) ile kodlağım otomasyon programı var. Veri çekiyor ekliyor siliyor. ?


[iPhone 4S]'den Tapatalk ile Gönderildi.
Ozaman kendi bünyenizdede barındırabilirsiniz.