Meraba Sevgili Arkadaşlar
Konuyu açmamın sebebi ilerleyen günlerde yeni bir projem için sizlerinde fikirlerini almak istemem.
Vps hizmeti aldıgınız firmadan ne gibi beklentileriniz olur ?
1. Ofis çalışma ortamı
2. Güzel bir tasarım
3. Kredi kartı ile alışveriş
4. Sms ile sunucu durumu bildirimi
5. Vps yönetimini yapacagınız profesyonel bir panel
6. Disiplinli çalışma düzeni (örn. Saat : 08:00- 21:00 )
7. Uygun fiyat
8. Farklı lokasyon vps stokları
9. Müşteri ile birebir görüşme ve bilgilendirme samimi yaklaşım.
10. Kendi donanımlarımız üzerinden hizmet.
Bu yukarıda saydıgım konuları yapmak için ilk adımı başlattık ofis çalışma ortamamız hazırlandı donanımlarımız toplanıyor çözüm ortaklarımız ile sürekli fikir alışverişi içindeyiz birde sizin fikirlerinizi almak istedim.
Sadettin Karlı
Vps Firması.
20
●1.186
- 24-01-2010, 09:25:33Üyeliği durdurulduÖncellikle Slmlar,Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yukarda Yazan bütün Maddeleri yerine getirriseniz piyasada belli bir yere gelebilrsiniz.Gerçekten maddeleri çok güzel sıralamışsınız,bunu sadece siz değil her firmanın Yapması gerekmekte işin açıkcası ama bir çoğu(çoğumuz) bunu gerçekleştirmiyor.hele iş disiplinli çalışma düzenine gelince hiç sormayın.müşteriye yaklaşımda bizim işimiz de büyük öncelik tutmaktadır cunku konustugunuz müşteri tavsiye üzerine değil de forumdan geldi ise araştırma yapar.müşteriyle sıcak bir okadar ise samimi konusrsanız bu size ilerde + lar kazandırır.çünkü bir müşteri size tavsiye ederek 50 müşteri bile kazandırabilr.Birde bu sektör'de sadece bir alanda bulunmayacaksınız her alana açılıcaksınız Counter olsun silkroad online knightonline olsun her alanda eliniz olucakki farklı müşteriler ile farklı kazançlar elde ediceksiniz. işh sizin için hayırlısı olur iyi günler. - 24-01-2010, 10:27:07bravo sadettin, vericluptan sonra daha iyi olur umarım.Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2010, 10:55:14İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Elitbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam ilgiye göre çok farklı planlarımız ve yatırımlarımız olacak. Allah kimseyi utandırmasın.SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam allah razı olsun.silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-01-2010, 11:02:09Üyeliği durdurulduöncelikle hayırlı olsun,Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettigim bir durum var;
marka tescil yapınca fatura kesebilme yetkinizmi oluyor ?