Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim. Bu arada marka tescil işlemlerimizde yapılıyor fatura kesilecek aldıgınız hizmet için.
bravo sadettin, vericluptan sonra daha iyi olur umarım.