Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim. Bu arada marka tescil işlemlerimizde yapılıyor fatura kesilecek aldıgınız hizmet için.
öncelikle hayırlı olsun,

merak ettigim bir durum var;

marka tescil yapınca fatura kesebilme yetkinizmi oluyor ?