• 24-01-2010, 11:05:34
    #10
    ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle hayırlı olsun,

    merak ettigim bir durum var;

    marka tescil yapınca fatura kesebilme yetkinizmi oluyor ?
    Hayır Kendi adımıza kesme yetkimiz oluyor başkası üzerinden degıl yani
  • 24-01-2010, 11:08:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Kendi adımıza kesme yetkimiz oluyor başkası üzerinden degıl yani
    yok onu kast etmedim marka tescil belgeniz olunca fatura kesebilme gibi bir yetkimi geliyor bunu sordum
  • 24-01-2010, 11:15:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok onu kast etmedim marka tescil belgeniz olunca fatura kesebilme gibi bir yetkimi geliyor bunu sordum
    Orda devrik bir cümle olmuş ondan kaynaklı sanırım Vergiye mütabık olup fatura kesebileceğiz demek istedi sanırım
  • 24-01-2010, 11:16:28
    #13
    ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok onu kast etmedim marka tescil belgeniz olunca fatura kesebilme gibi bir yetkimi geliyor bunu sordum
    Evet orada yanlış bir anlaşılma olmuş marka tescil olunca elbette fatura kesılmez sadece biri üzerinden kendi adınıza fatura kesilir.
  • 24-01-2010, 11:36:03
    #14
    saydıklarınız gayet güzel tabi bunlar gerçekten uygulanırsa

    + olarak ticket sistemi olursa en geç 30 dk içinde yanıt gelir gibi bı seçenek olursa emın olun daha iyi olur 2 günde ticketa yanıt vermeyen fırmalar var
  • 24-01-2010, 11:37:15
    #15
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saydıklarınız gayet güzel tabi bunlar gerçekten uygulanırsa

    + olarak ticket sistemi olursa en geç 30 dk içinde yanıt gelir gibi bı seçenek olursa emın olun daha iyi olur 2 günde ticketa yanıt vermeyen fırmalar var
    Ticket tabiki var o kadar detaya girmek istemedim
  • 24-01-2010, 11:42:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı Sadettin bey,Sezer bey'in de dediği gibi vericlup'tan sonra daha iyi bir sistem oturtarak daha sağlam,sistemli bir hizmet olacağını umuyorum.
  • 24-01-2010, 11:52:13
    #17
    Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticket tabiki var o kadar detaya girmek istemedim


    şunuda ekliyeyim bir sunucuya açabileceğiniz vps sayısını (zarar etmeden) en aza indirip bize sitelerımızde en iyi performansı vermeniz
  • 24-01-2010, 15:29:16
    #18
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    şunuda ekliyeyim bir sunucuya açabileceğiniz vps sayısını (zarar etmeden) en aza indirip bize sitelerımızde en iyi performansı vermeniz
    Müşteri memnuniye ve hizmet kalitesi bizim için tabiki ön planda olacaktır.