ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı olsun,

merak ettigim bir durum var;

marka tescil yapınca fatura kesebilme yetkinizmi oluyor ?
Hayır Kendi adımıza kesme yetkimiz oluyor başkası üzerinden degıl yani