• 04-05-2007, 13:52:31
    #1
    elimde linux vps var. deneme amaçlı cs sunucusu kurmak istiyorum. ama bir bilgim yok nasıl kurarım? cs sunucuları 10+2 , 12+2 falan oluyor bendeki vps kaç kişi kaldırır nasıl anlarım? cs serverı olanlar yada bilenler yardım edebilirlermi neler gerekli
  • 04-05-2007, 14:44:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    256 ramda 12 kişilik kurmuştum kaldırdı. rezerve olayını bende tam olarak bilmiyorum ama kaldırı bence sen vpsinin özelliklerinide yazarsan iyi olur.
  • 04-05-2007, 15:57:01
    #3
    256ram ama x2 artırımlı. 512 ram yani
    hostcininin vps si
    Intel Core 2 Duo E6300
    110gb band

    peki nasıl kurabilirim ne gerekli
  • 04-05-2007, 16:52:45
    #4
    Alıntı
    Oncelikle
    shell e gerekli dosyları downlaod ediyoruz...
    wget http://planetmirror.com/pub/gameaholic/games/action/half-life/official/hlds_l_3110_full.bin

    wget http://www.task.gda.pl/pub/games/gam...15_full.tar.gz

    wget http://www.udpsoft.com/booster/HLDSP...ter-1.0.tar.gz

    Bunları yaptıktan sonra.. Şimdi kuruluma geçiyoruz...

    Oncelikle Hal-life i Kuruyoruz..
    -hlds_l_3110_full.bin açıyoruz..
    [root@mckie /root]# chmod 755 hlds_l_3110_full.bin

    -hlds_l_3110.tar.gz:
    [root@mckie halflife]# hlds_l_3110.tar.gz
    şimdi tar.gz yi açıyoruz...

    -libhlwon.so dosyasını "/usr/lib" buraya kopyalıyoruz..
    [root@mckie halflife]# cp hlds_l/libhlwon.so /usr/lib
    [root@mckie halflife]# ldconfig

    -Lagi azatıcak olan HLDSPingBooster-1.0.tar.gz i açıyoruz..
    [root@mckie halflife]# tar -zxvf HLDSPingBooster-1.0.tar.gz

    ------------------
    Cs Kurulumunda Sıra..

    Half Life kolasure gidiyoruz..
    [root@mckie halflife]# cd hlds_l

    cs_15_full.tar.gz 'i açıyoruz:
    [root@mckie halflife]# tar -zxvf cs_15_full.tar.gz


    Gerekli editlemeleri yapıp
    ./hlds_run -game cstrike +ip 64.246.39.85 +maxplayers 10 +map cs_assault
    gibi şeklinde açıyoruz serverı..

    Kolay Gelsin..
    bulduncevabi.com : Cs Server kurulumu ( Linux )
  • 04-05-2007, 17:04:31
    #5
    windowsa kuruluyormu peki?
  • 04-05-2007, 18:31:00
    #6
    kardeş saolasın vallahi iyi oldu bu yazı
  • 04-05-2007, 19:27:46
    #7
    Evet kuruluyor.

    dinamixsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windowsa kuruluyormu peki?
  • 04-05-2007, 22:09:33
    #8
    Arkadaşlar Linux sunucuma CS Serveri kurdum.
    Server çalışıyor. Bağlanmayı denediğimde;
    "Could Not connect to game server Reason: LAN Servers are restricted to local clients(Class C)'"
    hatasını alıyorum.
    Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
    Şimdiden teşekkürler.
  • 05-05-2007, 15:38:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak bilmiyorum ama Windows olanında şöyle bir komut vardı...
    sv_lan 1 gibi
    ./hlds_run -game cstrike +ip 64.246.39.85 +maxplayers 10 +map cs_assault buraya eklenen ama tam bilmiyorum..