Arkadaşlar Linux sunucuma CS Serveri kurdum.
Server çalışıyor. Bağlanmayı denediğimde;
"Could Not connect to game server Reason: LAN Servers are restricted to local clients(Class C)'"
hatasını alıyorum.
Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
Şimdiden teşekkürler.