Oncelikle
shell e gerekli dosyları downlaod ediyoruz...
wget
http://planetmirror.com/pub/gameaholic/games/action/half-life/official/hlds_l_3110_full.bin
wget
http://www.task.gda.pl/pub/games/gam...15_full.tar.gz
wget
http://www.udpsoft.com/booster/HLDSP...ter-1.0.tar.gz
Bunları yaptıktan sonra.. Şimdi kuruluma geçiyoruz...
Oncelikle Hal-life i Kuruyoruz..
-hlds_l_3110_full.bin açıyoruz..
[root@mckie /root]# chmod 755 hlds_l_3110_full.bin
-hlds_l_3110.tar.gz:
[root@mckie halflife]# hlds_l_3110.tar.gz
şimdi tar.gz yi açıyoruz...
-libhlwon.so dosyasını "/usr/lib" buraya kopyalıyoruz..
[root@mckie halflife]# cp hlds_l/libhlwon.so /usr/lib
[root@mckie halflife]# ldconfig
-Lagi azatıcak olan HLDSPingBooster-1.0.tar.gz i açıyoruz..
[root@mckie halflife]# tar -zxvf HLDSPingBooster-1.0.tar.gz
------------------
Cs Kurulumunda Sıra..
Half Life kolasure gidiyoruz..
[root@mckie halflife]# cd hlds_l
cs_15_full.tar.gz 'i açıyoruz:
[root@mckie halflife]# tar -zxvf cs_15_full.tar.gz
Gerekli editlemeleri yapıp
./hlds_run -game cstrike +ip 64.246.39.85 +maxplayers 10 +map cs_assault
gibi şeklinde açıyoruz serverı..
Kolay Gelsin..