Konu
CS sunucusu kurma
05-05-2007, 15:38:24
#9
flodby
Üyeliği durduruldu
Tam olarak bilmiyorum ama Windows olanında şöyle bir komut vardı...
sv_lan 1 gibi
./hlds_run -game cstrike +ip 64.246.39.85 +maxplayers 10 +map cs_assault buraya eklenen ama tam bilmiyorum..