• 11-06-2009, 13:28:08
    #10
    deneme süresi kesinlikle isticem arkadaslar ona gore teklifleri yapın ve makina özelliklerini yazın lütfen.
  • 11-06-2009, 13:29:46
    #11
    Selamlar,

    abacus adlı yönetici anti ddos korumalı host hizmeti veriyor, şuana kadar herhangi bir şikayet olmadı görüşmenizi öneririm.
  • 11-06-2009, 13:31:24
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    Ayrıca vpslerin zaten kaynakları kısıtlı olduğu için bash scriptler bile yeterli gelmeyecektir zaten sitelerin çalışması için ayrılmış kaynak en ufak saldırıda bitecektir ve vps kullanılamaz hale gelecektir. O yüzden vps ana makinasının önünde mutlaka donanımsal bir cihaz olmalıdır.
  • 11-06-2009, 14:10:03
    #13
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatınızda hiç botnet saldırısı ile karşı karşıya kaldınız mı? bu söylediklerinize bakılırsa birşeyden haberiniz yok demektir.
    Sizden çok yaşadım merak etmeyin.
  • 11-06-2009, 14:29:48
    #14
    DTS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden çok yaşadım merak etmeyin.
    Anlıyorum, burada yaptığınız teklif kapsamında ddos/botnet'e karşı sağlayacağınız güvenlik önlemleri nelerdir bizimle de paylaşır mısınız peki?

    Engin tecrübelerinizi bizimle paylaşırsınız sanıyorum.
  • 12-06-2009, 22:08:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...g-sok-vps.html

    konumuza bir uğrayın lütfen
  • 13-06-2009, 07:11:38
    #16
    arkadaslar lütfen sacmalamayın konuyu okumuyor musunuz ? 1 hafta deneme süresi yazıyor. msn bırakıyorsunuz ekliyorum sonra diyorsunuz deneme süresi veremeyiz ? o zaman nıe msn bırakıyorsun oraya ? ben altına basa basa söylüyorum deneme yapmadan ALMİCAM !
  • 13-06-2009, 08:51:55
    #17
    Ben aslında, DDOS siteniz varsa, DDOS'a özel hizmet veren firmalardan yararlanmanızı öneriyorum, bırakın onlar korusun sitenizi, 1-2 ay kullansanız yeter zaten muhtemelen, saldıran kişiler vazgeçecektir.

    EDIT: sorf.org öven övene...
  • 13-06-2009, 09:08:20
    #18
    Üyeliği durduruldu
    s1lkr0ad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar lütfen sacmalamayın konuyu okumuyor musunuz ? 1 hafta deneme süresi yazıyor. msn bırakıyorsunuz ekliyorum sonra diyorsunuz deneme süresi veremeyiz ? ulan o zaman nıe msn bırakıyorsun oraya ? ben altına basa basa söylüyorum deneme yapmadan ALMİCAM !
    Durum her ne olursa olsun burada kimseye "ulan" lı konuşamazsın.