arkadaslar lütfen sacmalamayın konuyu okumuyor musunuz ? 1 hafta deneme süresi yazıyor. msn bırakıyorsunuz ekliyorum sonra diyorsunuz deneme süresi veremeyiz ? ulan o zaman nıe msn bırakıyorsun oraya ? ben altına basa basa söylüyorum deneme yapmadan ALMİCAM !
Durum her ne olursa olsun burada kimseye "ulan" lı konuşamazsın.