• 13-06-2009, 09:17:08
    #19
    sadece burada değil hiçbiryerde bu sekilde konusmak doğru değil ama delirtiyorlar insanı.oraya üstüne basa basa yazmışım 1 hafta deneme süresi istiyorum bu şarta uyanlar sadece teklif bıraksın diyorum adam msn de bana dediği laf deneme süresi veremiyoruz.boşu boşuna zaman kaybı yaşıyorum. sen olsan sinirlenmez misin ?
  • 13-06-2009, 13:07:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Birisi bu konudan eksi rep vermiş , konuyu okudum arkadaşlarım. Konuya girip bakarsanız sunucudaki bileşenleri zaten görebilirsiniz. Ekstra olarak, deneme süresi de veriyoruz !