sadece burada değil hiçbiryerde bu sekilde konusmak doğru değil ama delirtiyorlar insanı.oraya üstüne basa basa yazmışım 1 hafta deneme süresi istiyorum bu şarta uyanlar sadece teklif bıraksın diyorum adam msn de bana dediği laf deneme süresi veremiyoruz.boşu boşuna zaman kaybı yaşıyorum. sen olsan sinirlenmez misin ?