arkadaslar lütfen sacmalamayın konuyu okumuyor musunuz ? 1 hafta deneme süresi yazıyor. msn bırakıyorsunuz ekliyorum sonra diyorsunuz deneme süresi veremeyiz ? o zaman nıe msn bırakıyorsun oraya ? ben altına basa basa söylüyorum deneme yapmadan ALMİCAM !