• 25-02-2007, 03:56:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Pleskten bu hatayi aldiktan sonra cpanel kurdum fakat hata yine ayni. Yabanci forumlardada arastirmama ragmen bir cozum bulamadım.

    root@server [/etc]# service named restart
    Stopping named: [FAILED]
    Starting named: named: capset failed: Operation not permitted: please ensure that the ca
    pset kernel module is loaded. see insmod(8)
    [FAILED]
    root@server [/etc]#

    os: fedora core 5
  • 25-02-2007, 09:27:58
    #2
    Merhaba;
    Hoş geldin foruma tekrardan

    Ancak bir şurayı takip et https://www.r10.net/turk-hosting-firm...e-hosting.html benimde yazım var 70 gitmişti sana zamanında hatırlarsın 70 i geri ödememek için yok masraf yaptım yok uğraştım gibi laflar bahaneler uydurdun yazıklar olsun.!
  • 25-02-2007, 14:14:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Hoş geldin foruma tekrardan
    Ancak bir şurayı takip et https://www.r10.net/turk-hosting-firm...e-hosting.html benimde yazım var 70 gitmişti sana zamanında hatırlarsın 70 i geri ödememek için yok masraf yaptım yok uğraştım gibi laflar bahaneler uydurdun yazıklar olsun.!
    Amacınız nedir ? Ben gerekli açıklamaları zamanında size yaptım. Sadece ihtiyacınız olduğu için size geri ödeme yapamazdım ortada kurulmuş bir sunucu var ve ben bunun için ücret ödüyorum. Bir kerede anlamadınız olabilir fakat 10 kere anlatsamda anlamadınız. Kimse kimseyi dolandırmıyor. Sunucu istediniz kurduk hazır ettik sonra geri ödeme istediniz sebep paraya ihtiyacınız var. Yanar döner düşünceleriniz varsa sunucu almamanız gerekir. Ben datacentera makina kurdurup 2 gün sonra vazgeçtim verin benim paramı diyemiyorum. Konuyu uzatmanızın manası yok.
  • 10-03-2007, 16:40:34
    #4
    KingSERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacınız nedir ? Ben gerekli açıklamaları zamanında size yaptım. Sadece ihtiyacınız olduğu için size geri ödeme yapamazdım ortada kurulmuş bir sunucu var ve ben bunun için ücret ödüyorum. Bir kerede anlamadınız olabilir fakat 10 kere anlatsamda anlamadınız. Kimse kimseyi dolandırmıyor. Sunucu istediniz kurduk hazır ettik sonra geri ödeme istediniz sebep paraya ihtiyacınız var. Yanar döner düşünceleriniz varsa sunucu almamanız gerekir. Ben datacentera makina kurdurup 2 gün sonra vazgeçtim verin benim paramı diyemiyorum. Konuyu uzatmanızın manası yok.
    Kardeşim sen sunucu teslim tarihi sözü verdin ve tutmadın he olur teslim edememişsindir datacenterla bir problem yaşanmıştır bunu gelip bana bildirmen lazım aradan 2 gün geçmiş gelmiş diyosunki sunucun hazır oldu seni 2 gün bekliyelim.

    Zaten bana dediğinde ankarada oturuyorum dedin bursada çıktın :d datacenter senin evin arka soğagındaymış . datacenter sahibi senin arkadaşın biliyoruz..
    Neyse sana yolladığım parayla zengin olmayacağım belli.
    Ayrıca yanar döner düşüncem olmadı parayı yolladık teslimattada kalan dedik sunucuyu yarın teslim edicem dedin yarın yok ondan sonraki günde yoksn ortada akşam üstü çıka geldin sunucu hazır diye madem gecikecek bilgilendireceksin müşterilerini çocuk oyuncağı değil bu işler.

    Neyse