Amacınız nedir ? Ben gerekli açıklamaları zamanında size yaptım. Sadece ihtiyacınız olduğu için size geri ödeme yapamazdım ortada kurulmuş bir sunucu var ve ben bunun için ücret ödüyorum. Bir kerede anlamadınız olabilir fakat 10 kere anlatsamda anlamadınız. Kimse kimseyi dolandırmıyor. Sunucu istediniz kurduk hazır ettik sonra geri ödeme istediniz sebep paraya ihtiyacınız var. Yanar döner düşünceleriniz varsa sunucu almamanız gerekir. Ben datacentera makina kurdurup 2 gün sonra vazgeçtim verin benim paramı diyemiyorum. Konuyu uzatmanızın manası yok.
Kardeşim sen sunucu teslim tarihi sözü verdin ve tutmadın he olur teslim edememişsindir datacenterla bir problem yaşanmıştır bunu gelip bana bildirmen lazım aradan 2 gün geçmiş gelmiş diyosunki sunucun hazır oldu seni 2 gün bekliyelim.
Zaten bana dediğinde ankarada oturuyorum dedin bursada çıktın :d datacenter senin evin arka soğagındaymış . datacenter sahibi senin arkadaşın biliyoruz..
Neyse sana yolladığım parayla zengin olmayacağım belli.
Ayrıca yanar döner düşüncem olmadı parayı yolladık teslimattada kalan dedik sunucuyu yarın teslim edicem dedin yarın yok ondan sonraki günde yoksn ortada akşam üstü çıka geldin sunucu hazır diye madem gecikecek bilgilendireceksin müşterilerini çocuk oyuncağı değil bu işler.
Neyse