trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba;
Hoş geldin foruma tekrardan
Ancak bir şurayı takip et https://www.r10.net/turk-hosting-firm...e-hosting.html benimde yazım var 70 gitmişti sana zamanında hatırlarsın 70 i geri ödememek için yok masraf yaptım yok uğraştım gibi laflar bahaneler uydurdun yazıklar olsun.!
Amacınız nedir ? Ben gerekli açıklamaları zamanında size yaptım. Sadece ihtiyacınız olduğu için size geri ödeme yapamazdım ortada kurulmuş bir sunucu var ve ben bunun için ücret ödüyorum. Bir kerede anlamadınız olabilir fakat 10 kere anlatsamda anlamadınız. Kimse kimseyi dolandırmıyor. Sunucu istediniz kurduk hazır ettik sonra geri ödeme istediniz sebep paraya ihtiyacınız var. Yanar döner düşünceleriniz varsa sunucu almamanız gerekir. Ben datacentera makina kurdurup 2 gün sonra vazgeçtim verin benim paramı diyemiyorum. Konuyu uzatmanızın manası yok.