• 10-01-2007, 02:54:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Datacenter: Texas - Dallas - Theplanet.com Internet Services Inc

    2 Gb Alan,
    100 Adet Mail,
    Html/Php/Cgi,
    5 MySQL/Access,
    Anti-Virus ve Spam Koruma (E-Mail)
    Ensim X Pro for Linux İngilizce Kontrol panel
    50 GB Trafik
    Günlük Yedek Alımı

    Yıllık: 100 YTL.

    Paketteki özellikler isteğinize göre yükseltilip fiyat verilebilir

    Extra; Kaliteyi arttırmak için Sunucuda maximum 20 site host edilecektir.
  • 10-01-2007, 02:57:53
    #2
    yok söylemeden duramayacağım ama sakın yanlış anlamayın sadece sorudur ..

    20 site demişsiniz

    bu paketten 20 tane satarsanız 2000 ytl yapıyor yıllık..


    sunucu 150 ytl olsa 1800 ytl ye gelir yıllığı ..200 ytl size kalır ..


    yıllık 200 ytl içinmi çalışıyorsunuz ?

    yada sunucu fi tarihinden kalma commodore64 mü ?
  • 10-01-2007, 02:59:09
    #3
    Kurumsal PLUS
    Sunucu Xeon ise 2000 YTL verip 20 host alarak sunucuyu satın almak istiyorum.... yıllık P4 3.0 olsa da olur.
  • 10-01-2007, 03:00:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok söylemeden duramayacağım ama sakın yanlış anlamayın sadece sorudur ..

    20 site demişsiniz

    bu paketten 20 tane satarsanız 2000 ytl yapıyor yıllık..


    sunucu 150 ytl olsa 1800 ytl ye gelir yıllığı ..200 ytl size kalır ..


    yıllık 200 ytl içinmi çalışıyorsunuz ?

    yada sunucu fi tarihinden kalma commodore64 mü ?
    Aynen katılıyorum sana 200ytl için o kadar sorumluluğun altına girilmez bence
  • 10-01-2007, 03:02:45
    #5
    yok pentium olsa kabulumdur sunucuyu 10 yıl kapatabilirim ?
  • 10-01-2007, 03:08:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok söylemeden duramayacağım ama sakın yanlış anlamayın sadece sorudur ..
    20 site demişsiniz
    bu paketten 20 tane satarsanız 2000 ytl yapıyor yıllık..
    sunucu 150 ytl olsa 1800 ytl ye gelir yıllığı ..200 ytl size kalır ..
    yıllık 200 ytl içinmi çalışıyorsunuz ?
    yada sunucu fi tarihinden kalma commodore64 mü ?
    Kar için yapmıyorum asıl sebebi kendi sitelerimin güvenliğinden emin olmak için sunucumda tutmak. Test etmek isteyen olursa 15 gün deneme hesabıda açabilirim bir kaç arkadaşa.
  • 10-01-2007, 03:09:48
    #7
    KingSERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kar için yapmıyorum asıl sebebi kendi sitelerimin güvenliğinden emin olmak için sunucumda tutmak.

    bu ne demek bir açıkla Allah için
  • 10-01-2007, 03:11:32
    #8
    Misafir
    keşke sunucu ip sini verseydin de kaç site var baksaydık
    bu arada tebrikler king bakkaliye ve marketiye olaarak host satışlarımız başlamıştır :| <uahha
  • 10-01-2007, 03:11:58
    #9
    Kurumsal PLUS
    Anlaşıldı senin için türkçe meal yazayım

    20 host dışında kendi birkaç sitesi daha barınıyormuş maddi olarak hem yük afifletmek hemde sunucunun güvenliyini sürekli kontol etmek için 1 sunucuyu bu şekilde kullanacakmış

    Dogrumudur KingSERVER dayı.