HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok söylemeden duramayacağım ama sakın yanlış anlamayın sadece sorudur ..

20 site demişsiniz

bu paketten 20 tane satarsanız 2000 ytl yapıyor yıllık..


sunucu 150 ytl olsa 1800 ytl ye gelir yıllığı ..200 ytl size kalır ..


yıllık 200 ytl içinmi çalışıyorsunuz ?

yada sunucu fi tarihinden kalma commodore64 mü ?
Aynen katılıyorum sana 200ytl için o kadar sorumluluğun altına girilmez bence