HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok söylemeden duramayacağım ama sakın yanlış anlamayın sadece sorudur ..
20 site demişsiniz
bu paketten 20 tane satarsanız 2000 ytl yapıyor yıllık..
sunucu 150 ytl olsa 1800 ytl ye gelir yıllığı ..200 ytl size kalır ..
yıllık 200 ytl içinmi çalışıyorsunuz ?
yada sunucu fi tarihinden kalma commodore64 mü ?
Kar için yapmıyorum asıl sebebi kendi sitelerimin güvenliğinden emin olmak için sunucumda tutmak. Test etmek isteyen olursa 15 gün deneme hesabıda açabilirim bir kaç arkadaşa.